targ-de-turism-timisoara
targ-de-turism-timisoara

La cea de-a treia ediţie a Târgului de Turism Vacanţa, care a avut loc în perioada 4 – 6 martie la Timişoara, aproximativ 7000 de persoane au vizitat standurile celor peste 30 de agenţii de turism, cea mai căutată destinaţie fiind şi anul acesta Grecia.

Din datele transmise de agenţiile de turism participante la Târgul de Turism Vacanța, s-au vândut aproape 600 de pachete de vacanţă, restul vizitatorilor fiind interesaţi să obţină informaţii despre opţiunile pe care le au în perioada următoare atât din punct de vedere al serviciilor incluse într-o ofertă, cât şi din punct de vedere al costurilor.

Cea mai căutată destinaţie turistică a fost Grecia, urmată de Turcia, Spania, România, apoi Italia, Croaţia, Muntenegru, Portugalia şi circuite. Interes mare a stârnit anul acesta programul Litoralul pentru toţi, la Marea Neagră, la început de sezon, în perioada mai – iulie. Asta se datorează şi raportului bun preţ-calitate. Ne-a bucurat mult să avem un public educat în ceea ce priveşte alegerea unei vacanţe. Vizitatorii au înţeles de ce sunt reduceri early booking valabile doar până la 30 martie, de ce ulterior preţurile mai cresc. Concluzia este că am avut o a treia ediţie a Târgului de Turism Vacanța cu un public vizitator extraordinar, doritor de informaţie, lucru care reprezintă un stimulent şi pentru agenţii, ca să vină în întâmpinarea clienţilor cu oferte pe placul acestora, a spus Raluca Ungureanu, prim-vicepreşedinte ANAT – Regiunea Vest.

Pe lângă pachetele pentru sezonul estival la Târgul de Turism Vacanța au fost prezentate oferte de pe litoral sau continentale, anul acesta au avut succes şi croazierele, al căror tarif este mai scăzut decât cel al unui pachet la un hotel de cinci stele.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.