Încurajat de succesul înregistrat de Captur pe piața internațională, poziționat ca lider de vânzări în segmentul B în Europa la finalul anului 2014, cu peste 178 000 de unități vândute, Renault confirmă odată cu lansarea noului Kadjar, o dinamică puternică aplanului de produs, dar şi viziunea asupra modelelor crossover.

Cu noul Renault Kadjar, Renault continuă explorarea unui nou segment de piață (C), marcat de un ritm de creștere accelerat în ultimii ani și își completează gama de crossovere alături de Captur (segment B) și Koleos (segment D)

Kadjar_2 © BERNIER, Anthony – Prodigious

Kadjar, un crossover cu ADN Renault, construit pe o platformă comună a Alianței

Creată în 1999, Alianța strategică Renault-Nissan a vândut 8,4 de milioane de vehicule în aproape 200 de țări în anul 2014, consolidându-și poziția de al 4-lea grup auto mondial.

Implicarea Renault se evidențiază în domeniul proiectării și fabricației suspensiilor spate,precum și a transmisiei.

Design distinctiv, fluid si atletic

Kadjar aduce o nouă viziune în universul modelelor crossover printr-un design exterior atractiv, care inspiră dinamism și aventură. Planşa de bord este orientată în mod natural către șofer pentru mai mult confort la volan. Designul fluid, materialele de foarte bună calitate, ambianța interioară a habitaclului si finisajele atent executate, transformă viața la bord într-o experiență unică.

S

Cu tracţiune 4×4 sau 4×2, Kadjar se adaptează natural drumurilor lungi sau traseelor urbane

Noul crossover Renault Kadjar este disponibil cu tracțiune 4×4 sau 4×2, fiind proiectat să răspundă cerințelor clienților din segmentul din care face parte. Acesta dispune de tehnologii avansate, cum ar fi: camera video spate pentru deplasarea în marșarier și sistemul de asistență la efectuarea parcărilor.

Renault Kadjar este disponibil la test drive pentru publicul larg, în rețeaua autorizată Renault, în perioada  25 – 28 iunie 2015, în cadrul acțiunii Porți Deschise. Mai multe detalii pe www.renault.ro și în rețeaua Renault.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.