Nicolae Robu
Nicolae Robu

Nicolae Robu a pornit un marketing agresiv pentru brandul „Nicolae Robu„. Timișorenii au putut remarca în ultimul număr al Monitorului Primăriei Timișoara nu mai puțin de 6 poze pe o singură pagină, cu primarul în vizita din Statele Unite ale Americii.

www.primariatmNicolae Robu își dorește să fie prezent în fiecare casă. În afară de cele 110000 de numere ale Monitorului Primăriei, Robu a început să plătească și reclamă pe Facebook pentru propria imagine sub lozinca „numele pe care orice timișorean îl știe”.

Într-un interviu la comandă, marcat apolitic, apărut într-o publicație online deschisă în decembrie 2014, Nicolae Robu este prezentat ca „numele pe care orice timișorean îl știe” sub titlul „Află care este adevărata personalitate a primarului Timișoarei„. În același interviu timișorenii pot afla că Nicolae Robu se spală pe cap în fiecare dimineață.

Ulterior, primarul a promovat interviul pe Facebook pentru a fi văzut de câți mai mulți timișoreni.

Pe pagina personală unde are 5000 de prieteni aprecierile au scăzut drastic, astfel Robu strânge la o postare între 14 și 70 de like-uri, lucru care l-a nemulțumit și anul trecut, când și-a anunțat intenția de a închide contul personal.

Pe pagina publică, unde are 13000 de fani a obținut performanța de la Facebook să înregistreze „0 talking about this”, în traducere „zero fani vorbesc despre asta”. Cu toate acestea Robu ne-a spus că are foarte mare încredere în fanii de pe Facebook.

reclama Robu

Nicolae Robu facebook

1 COMENTARIU

Lasă un răspuns către Sendi Martina Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.