Stimate domnule inspector șef Alin Petecel – șeful IPJ Timiș

Stimată doamna Chivu Claudia Irina – prim-procuror al Parchetului Judecătoriei Timișoara

Prin prezenta vă rugăm să răspundeți la următoarele întrebări de interes public, ce se nasc din lipsa totala de acțiune a instituțiilor pe care le conduceți în ceea ce privește activitatea infracțională în formă continuată săvârșită de angajații Primăriei Timișoara:

Întrebarea nr. 1. Ce vă împiedică să-i puneți sub acuzare pe funcționarii publici vinovați de moartea lui Vlad Baici – Nicolae Robu, Dan Diaconu, Chiș Culiță și alții…?

La 9 luni de la moartea tragica a lui Vlad Baici, zdrobit de poarta de intrare în oraș „reabilitată” fraudulos și ilegal de grupul infracțional condus de primarul Nicolae Robu, cercetările se desfășoară încă ”in-rem”, iar vinovații identificați în raportul ISC și sesizarea penală ce a urmat sunt încă în libertate.  De ce?

Întrebarea nr. 2. De ce nu ați solicitat încă suspendarea din funcție a principalilor suspecți?

Dat fiind că, din calitatea de primar, vice-primar și șef serviciu pe care o au „penalii” (așa cum i-ar numi Președintele Klaus Iohannis) Nicolae Robu, Dan Diaconu și Chiș Culiță, aceștia au posibilitatea să influențeze ancheta, să falsifice sau să distrugă probe sau să intimideze martorii – care le sunt subalterni. Prin urmare, pentru a conserva probele și asigura o ancheta rapidă și necontaminată de acești infractori, prima măsură ce se impunea era suspendarea lor din funcție.

Întrebarea nr. 3. Ați sesizat sau veți sesiza DIICOT și DNA cu privire la săvârșirea infracțiunilor de ”constituire de grup infracțional organizat” și ”corupție de inalt nivel”?

Din informațiile apărute în presă referitor la ”cosmetizarea” porții ucigașe, rezultă clar faptul că Nicolae Robu – primar, Dan Diaconu – vice-primar, Chiș Culiță – șef serviciu edilitar și împreună cu alți complici, au format un ”grup structurat, format din trei sau mai multe persoane, constituit pentru o anumită perioadă de timp și pentru a acționa în mod coordonat în scopul comiterii uneia sau mai multor infracțiuni”… și anume fraudarea bugetului local cu suma de 112.000 euro, sumă atribuită în mod fraudulos, fără licitație publică, unei firme private pentru a efectua o lucrare mult supraevaluata, neautorizata și ilegala. Dacă nu mă înșel, faptele de corupție de înalt nivel și constituire de grup infracțional organizat sunt de competența DNA și DIICOT.

Întrebarea nr. 4. Așa-zisele piste de bicicletă, trotuarele înguste și străzile din Timișoara recent reabilitate dar fără trotuare, sunt avizate de Politia Rutieră și prezintă siguranță pentru pietoni, bicicliști și automobiliști?

În ultimele 2 luni în Timișoara au avut loc 5 accidente de circulație în care au fost implicați bicicliști, din care doi bicicliști au decedat. Cu toate acestea ”penalii” Nicolae Robu și Chiș Culiță continuă să dicteze din Comisia de Circulație pe care o conduc în mod abuziv și construiesc piste de biciclete în regim așa-zis ”shared-space” cu pietonii, pe trotuare ce sunt deja mult prea înguste doar și doar pentru pietoni – fără să mai adaugăm cărucioare pentru copii sau biciclete.

Dat fiind că infrastructura moto-velo-pietonală construită de acești doi impostori (Robu și Chișculiță) este una extrem de periculoasa, cu reguli neclare și în continuă schimbare din perspectiva unui pieton sau biciclist, care este forțat să penduleze între trotuar – unde evită pietoni deranjați de prezența lor, denivelări, uși de clădiri/porți, borduri, crengi de copac și dude borșite pe asfalt și nemâncate de primar…. și carosabil – unde trebuie să se ferească ei de șoferii deranjați de prezența lor pe un carosabil nemarcat, cu mașini parcate pe ambele parți și de multe ori mult prea îngust chiar și pentru o singura mașină, plus semafoare inutile și periculos sincronizate la fiecare colț de bloc. Lipsa unei infrastructuri rutiere unitare și consecvente dpdv al formei, fondului și reglementarilor aplicabile, crează un mediu de trafic haotic și confuz, induce tensiuni între participanții la trafic, tensiuni care sporesc riscul de accident și cauzează victime. De asemenea, dacă nu ma înșel, orice modificare la infrastructura rutieră trebuie avizata de poliția rutieră, prin urmare se naște întrebarea de mai sus.

Întrebarea nr. 5. Reprezentanții IPJ Timiș în Comisia de Circulație a primăriei au un rol profesional activ, sau sunt acolo doar ca să legitimeze deciziile greșite luate de măscăricii Robu și Chișculiță?

Zilele trecute reprezentantul bicicliștilor în Comisia de Circulație PMT a prezentat membrilor comisiei variante de îmbunătățire a situației actuale, dar răspunsul directorului Culiță Chiș a fost extrem de vehement, el refuzând propunerea venită din partea comunității, de a muta pistele de bicicletă pe carosabil iar cei de la Verde pentru Biciclete declară că primăria ridiculizează „minoritatea” bicicliștilor, în detrimentul traficului auto care sufocă orașul.

În schimb nu am auzit nimic în presă despre comentarii, păreri sau luări de poziție pro sau contra acestei cereri, care să vină din partea IPJ Timiș, prin urmare se naște întrebarea de mai sus.

Așteptăm cu deosebit interes răspunsul dvs. la cele de mai sus pentru a informa locuitorii orașului despre acțiunile IPJ Timiș și ale Parchetului Judecătoriei Timișoara in sensul creșterii siguranței cetățenilor, reducerea criminalității organizate la nivel administrativ și pedepsirea infractorilor cocoțați în funcții publice.

Pentru orice nelămuriri, va stau la dispoziție: econautic@yahoo.ro

Referințe:

Grup infractional organizat de Robu la Primăria Timișoara

Verde-pentru-biciclete-a-propus-mutarea-traficului-pe-doua-roti-pe-carosabil

RASPUNS ISC 04-06-2018

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.