shaormerie vaporetto
shaormerie vaporetto

Patru din cele 7 vaporette au ajuns deja la Timișoara, dar niciunul nu-i pe Bega… toate stau înghesuite printre autobuze în depoul RATT. Provocarea și oferta mea pentru primarul Robu și gașca lui de ”șpecialiști”, făcută AICI, a rămas fără răspuns, iar de la Orșova a venit un căpitan adevărat ca să găsească o metodă să înghesuie pe Bega șhaormeriile plutitoare cumpărate de Robu. Omul se scarpină în cap și nu înțelege cum o să plutească coșmeliile fără să se scufunde reciproc. Și uite așa, un căpitan de la Orșova se uită la curbele de pe Bega, la malurile înguste și pietruite și la cele 4 vaporette din depoul RATT și nu-i vine să creadă ce aberații au comis ”specialiștii” Robului la Timișoara.

Dar, să lăsăm detaliile tehnice și să vedem cum a organizat „primatul” Nicolae Robu o FRAUDĂ de 1.600.000 euro de la bugetul unui proiect european, ajutat de un grup de infractori organizat de specialistu’ lui nr.1 – Chiș Culiță.

Caiet de sarcini vaporetteÎn Noiembrie 2014Chiș Culiță, căpitanu’ șpăgar Bărboi și omu’ lor de legătură zis Dorel, terminau de ”elaborat” caietul de sarcini pentru cumpărarea celor 7 vaporette (vezi foto), cu care Direcția de Dezvoltare ”în forță” a primăriei lansa prima licitație. Buget de 800.000 euro și termen de livrare 90 de zile.

La aceasta primă licitație, o firmă interesată a cerut  extinderea termenului de livrare pe motiv că… 7 vaporette în 90 de zile – alooo, specialiștii băgați-vă mințile-n cap! – sunt imposibil de construit

În 11.11.2014 primarul Nicolae Robu a REFUZAT extinderea timpului de livrare, deși avea încă 1 an la dispoziție să o facă legal și fără a pune în pericol finanțarea Europeană... Robu nu a făcut-o și licitația s-a încheiat fără oferte. Această licitație a fost, de fapt, un exercițiu cu care Robu spera să justifice mărirea bugetului pentru cele 7 vaporette. În schimb, a primit o reclamație la timpul de livrare, pe care însă a neglijat-o ca un primar preocupat de cum să jefuiască bugetul – care este. (vezi A2 – Robu REFUZ prelungire termen vaporette 2014)

ATENȚIE!  NU au existat solicitări de MĂRIRE a BUGETULUI. Problema constructorului era STRICT legată termenul de livrare de 90 zile!

În Martie 2015, primarul Nicolae Robu face totuși o scamatorie în CLT și justifică cu o poveste inventată și cu prețuri luate de pe internet, chipurile, că vaporettele Lui au nevoie de o suplimentare la buget de încă 1.600.000 euro, chiar dacă la prima licitație solicitarea a fost STRICT legată de extinderea timpului de livrare…! (Robu_Referat suplimentare Buget vaporetto)

Din Februarie și până în Iunie 2015… NU SE ÎNTÂMPLĂ NIMIC… Specialiștii Robului așteaptă să treacă timpul… după care, în Iunie 2015 și cu un buget sporit la 2.400.000 euro, pornesc o nouă licitație în care promit de data aceasta 180 zile pentru livrare, dublu decât în prima licitație. Toate bune și frumoase, numai că, de la data finalizării celei de-a 2-a licitații și până la 31.dec.2015 – data limită impusa de UENU MAI SUNT 180 de zile, ci doar 90 – din nou ca și la prima licitație! Firmele participante sesizează acest aspect și cer lămuriri, la care Robu le dă răspunsul de mai jos…

Termen dec 2015

ATENȚIE de două ori. Primăria primește 4 asemenea solicitări de extindere a termenului de livrare dincolo de 31.dec.2015, cereri absolut justificate pentru ca termenul promis să fie în realitate de 180 zile. Primarul Nicolae Robu le refuză pe toate din motivul arătat mai sus și astfel sunt ELIMINAȚI din licitație toți concurenții firmei ”favorite” – SC SPAT YARD SRL – declarată de Robu câștigătoarea licitației, firmă adusă de căptanu’ șpăgar Bărboi, specialistu’ penal Chiș Culiță și Dorel Creț.

ȘI ACUM ATENȚIE MAXIMĂ, urmează scamatoria.

Primul lucru pe care-l face Robu, după încheierea a 2 licitații în care a refuzat 5 solicitări de prelungire a termenului de livrare… este să extindă termenul de livrare până în Aprilie 2016 – însă DOAR pentru firma SC SPAT YARD SRL. (aici dovada Robu extinde termen livrare vaporette_Spat-Yard)

În același document Nicolae Robu bate câmpii încercând să argumenteze că nu era nimic de extins… că data limită de 31.dec.2015… el a clarificat-o deja cu toți participanții și condiția a fost eliminată. Acest lucru este FALS și absolut ILEGAL pentru simplul motiv că legea NU îi permite lui Nicolae Robu să modifice condițiile de livrare în timpul derulării licitației… Ba mai mult, absolut toate solicitările de clarificări emise de PMT (16 la numar) se încheie cu textul de mai jos… care-i lămurește pe participanți că nimic NU s-a schimbat…!

clarificari

 

Prin urmare, grupul de infractori organizat de ”specialistu” Chiș Culiță, plătit de timișoreni și condus de primaru’ Nicolae Robu, a pus la cale acest fiasco zis ”7 vaporette” și favorizează firma câștigătoare prin comiterea de infracțiuni de Abuz în Serviciu și Fraudarea bugetului public prin Deturnarea Licitațiilor Publice și favorizarea câștigătorului – SC SPAT YARD SRL… infracțiuni care au fost denunțate la DGA, DNA, DLAF și OLAF și de unde sperăm sa vină salvarea Timișoarei de la ridiculizarea totală la care o supune acest primar bolnav și gașca lui de infractori de drept comun. De asemenea, i-am trimis și secretarului primăriei – Jean Cojocari, solicitarea de mai jos… dar acesta se pare că a simțit subit nevoia pentru o vacanță, după care am înțeles că se pensionează… (vezi 20160405_Ilegalitate contract Vaporette).

Între timp, ”specialiștii” primăriei care s-au deplasat la Galați ca să recepționeze prima epavă cu nota 10+… se codesc acum să pună vapoarele pe apă și să le testeze pe Bega pentru că, zic ei… ”au fost deja testate pe Dunăre…” și se pare că, în creierul lor de experți, nu-i chiar nici o diferență între Dunăre la Galați și Bega la Uzina Hidroelectrică…

Concluzie. Primarul Nicolae Robu continuă să părăduiască banul public, în timp ce umple Timișoara de penibil și o transformă în noul Caracal… cu păduri de semafoare, stâlpișori, semne de circulație, borduri inutile, piste șerpuite și înguste, gunoi, mizerie, hoți în tramvaie renovate la Pașcani, palmieri cu panseluțe, arbori defrișați masiv, mult asfalt în loc și acum… cu vapoare inutile, monstruoase și oribileși totul din cel mai pur interes personal de șpagă. Timișorenii nu se vor plimba nici acum cu vaporettele mult promise… asta în nici un caz înainte de alegerile din 5 Iunie – GARANTAT, pentru că dacă Robu le pune pe apă înainte de alegeri, prostia, ridicolul și frauda din spatele acestui fiasco numit ”7 vaporette” devin atât de evidente, că nu-l mai votează nici familia.

Așa că, până vine DNA-ul să ne scape de Robu și gașca lui de ”specialiști” în jefuit banul public, gândește liber și votează inteligent… sau Timișoara va ajunge de râsul Caracalului.

Nota editorului: Acest articol prezintă opinia autorului, nu a publicației. Pentrutimisoara.ro încurajează exprimarea liberă, timișorenii au ocazia să se înregistreze pe site folosind link-ul înregistrare din partea de sus și să publice articole în care își exprimă opinii, nemulțumiri, sau chiar sesizări. Pentrutimisoara.ro a inițiat acest proiect pentru ca vocea cetățenilor să fie auzită, dar nu răspunde pentru conținutul articolelor autorilor săi. Vezi mai multe aici

7 COMENTARII

    • Am spus-o inca in articol, in partea de final ca… „infracțiuni care au fost denunțate la DGA, DNA, DLAF și OLAF și de unde sperăm sa vină salvarea Timișoarei de la ridiculizarea totală la care o supune acest primar bolnav și gașca lui de infractori de drept comun.”
      Multumesc.

  1. Daca se adeveresc aceste acuzatii,sper sa se sesizeze cine trebuie si se impun explicatii reale din partea d-lui primar.Daca este adevarata aceasta risipa de bani,electoratul trebuie sa-l sanctioneze pe dl.Robu.

  2. Doamna Curco, se pare că nu ați citit articolul în întregime. Iată: „infracțiuni care au fost denunțate la DGA, DNA, DLAF și OLAF și de unde sperăm sa vină salvarea Timișoarei”. Cu alte cuvinte instanțele competente au fost sesizate.

  3. Wannabe reporter, dar blogger defapt. Singurul lucru care se intelege din ce a postat acest autor e faptul ca au fost cat se poate de idioti astia de la primarie si in loc sa consulte macar un producator(trebuia minim 3) ca sa afle preturi si timp de livrare, au scos niste valori din fund si clar a picat din prima proiectul odata ajuns pe seap. Prin „scrisoarea de refuz” de care tot se caca pe el autorul este un raspuns corect, primaria nu mai are ce face odata ce s-a postat caietul de sarcini pe SEAP. Dar in rest, idiotenile sustinute de autor sunt imaginatie, sau ai dovezi pentru asa ceva si nu le-ai atasat? In orice caz caietul de sarcini a fost exact ca si articolul asta, ceva scos din cur. Sa nu mai vorbim ca asta vrea sa fie ceva articol investigativ care nu orice maimutoi il poate scrie, dar hei, incompetenta in rândul presei e legendara la noi.

    De ce nu ai putut sa te opresti in a scrie despre ce se vede si in documentatia atasata si doar sa mentionezi acuzatia care a trimis-o eco club timisoara, eventual niste detalii din partea lor.

    • Bindean… daca gasesti ceva logica, sau sens, in tot ce ai scris mai sus, pastreaza-le… se pare ca duci lipsa.
      Apropo, nu esti vreun pupincurist de-al primarelui cel viteaz, sau ma insel? Nu de alta, dar pare logic si are sens… :)

  4. Combinații marca Nicolae Robu+Chis Culia, la fel și cu trafic management peste 6 milioane lei bani în plus cică pentru lucrări neprevăzute. HAI MARS

Lasă un răspuns către Tatiana Curco Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.