Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş funcţionează, până în luna noiembrie, într-o clădire retrocedată Fundaţiei Caritatea. Există între cele două părţi de închiriere pe o durată de 10 ani, al cărui termen a expirat, astfel că printr-un act adiţional contractul a fost prelungit până în luna noiembrie a acestui an.  În consecinţă ISJ Timiş solicită primăriei Timişoara un spaţiu de cel puţin 1990 metri pătraţi pentru a asigura o bună funcţionare instituţiei. Există discuţii pentru mai multe locaţii care s-ar preta la o astfel de activitate, dar nu s-a stabilit încă nimic sigur.

„  Deocamdată nu avansăm nicio variantă, pentru că orice variantă avansată ar crea perturbări în desfăşurarea activităţii şcolilor respective”, menţionează viceprimarul Traian Stoia. De asemenea, a mai fost punctată şi posibilitatea efectuării unor mişcări în cadrul imobilelor pe care le deţine primăria şi care ar putea să asigure prin eliberarea unor spaţii, locaţia de care are nevoie ISJ, în cel mult trei săptămâni. Lucrurile nu sunt chiar atât de greu de realizat, aşa cum par la prima vedere, iar viceprimarul se arată optimist în legătură cu soluţionarea situaţiei în carea se află ISJ Timiş. Ar fi ideal ca şi activităţile care ţin de inspectorat, cum ar fi Casa Corpului Didactic sau o serie de alte subunităţi.

Primăria îşi vrea banii înapoi

Fundaţia Caritatea avea o chirie mult mai mică decât cea practicată de Liceul de Arte, care conform unui act adițional a reușit să scoată din buzunarul primăriei aproape jumătate de million de euro în plus.

“Cei care se  ocupă de cercetarea speţei trebuie să îşi termine treaba şi primăria trebuie să îşi recupereze banii în mod obligatoriu “ subliniază viceprimarul Traian Stoia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.