Cum da BlueAir ţepe propriilor pasageri pe ruta Bucuresti-Timisoara

276 views

Pasagerii care au rezervat zboruri la Blueair in data de 06.09.2021 după amiaza la ora 16 au fost notificaţi printr-un email al companiei aeriene ca zborul a fost modificat unilateral in dimineaţa aceleaşi zile.Redam mai jos un pasaj din conţinutul e-mailul primit de unul dintre cititorii noştrii.

Din motive operaționale, vă informăm că orarul zborului dumneavoastră a fost modificat, noile detalii de zbor sunt: 0B3087, de la BUCHAREST OTOPENI (OTP) către TIMISOARA (TSR), din data de 6-Sep-2021, ora de decolare 7:30, ora de sosire 8:25.
Vă rugăm să acceptați scuzele noastre sincere pentru neplăcerile pe care le poate provoca această modificare”

De menţionat ca “păţitul” încearcă sa contacteze de trei zile compania pentru rambursare iar telefoanele  sunt mereu ocupate. Călătorii sunt rugaţi sa acceseze un link pentru rambursare insa sunt avertizaţi  tot in email de faptul ca :

“Vă rugăm să rețineți: din cauza volumului mare de incidente în criza COVID-19, rambursarea biletului poate dura mai mult decât in mod normal.
Vă mulțumim pentru înţelegere și ne cerem scuze pentru modificarea planurilor dumneavoastră de călătorie!”

Blueair este o companie româneasca care a primit ajutor de stat de 62 de milioane de euro de la Comisia Europeana, un împrumut garantat de către statul roman pentru pierderile suferite in perioada pandemiei de coronavirus si pentru a oferi companiei un suport de lichiditate.Cu toate acestea pare ca Blueair nu respecta proprii pasageri

Sursa Foto T2t.ro
blue